دربستی بین شهری
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی دربستی بین شهری

نام تاکسی مشخصاً از تاکسی‌کاب کوتاه شده است که از دو کلمه تاکسی‌متر و کابریولت گرفته شده است. تاکسیمتر در سال 1891 اختراع شد و برای ثبت مسافت ها و محاسبه کرایه استفاده می شود. کابریولت به کالسکه ای اطلاق می شود که در آن راننده در پشت کالسکه می ایستد. باور کنید یا نه، رنگ زرد به عنوان روشی منحصر به فرد برای علامت گذاری وسایل نقلیه تاکسی برای بیش از یک قرن استفاده می شود - دقیقاً از سال 1908 که آلبرت راکول شرکت تاکسی خود را افتتاح کرد. او تصمیم گرفت که ماشین ها باید زرد باشند زیرا رنگ مورد علاقه همسرش بود.

تاکسی نوعی وسیله نقلیه برای کرایه با راننده است که توسط یک مسافر یا گروه کوچکی از مسافران استفاده می شود و اغلب برای یک سواری غیر مشترک استفاده می شود. یک تاکسی مسافران را بین مکان های مورد نظرشان منتقل می کند. این با حمل‌ونقل عمومی که در آن مکان‌های سوار و پیاده شدن توسط ارائه‌دهنده خدمات وسایل نقلیه عمومی تعیین می‌شود، متفاوت است، نه توسط مشتریان، اگرچه حمل‌ونقل پاسخگو و تاکسی‌های اشتراکی یک حالت اتوبوس/تاکسی ترکیبی را ارائه می‌دهند. تاکسی ماشین یا وسیله نقلیه دیگری است که برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود. مردم از آنها برای رسیدن به جایی که می خواهند برسند استفاده می کنند. این بدان معنی است که هیچ توقفی بین جایی که آنها سوار می شوند و جایی که پیاده می شوند وجود ندارد. بسیاری از شهرهای بزرگ تاکسی دارند.

مزایای استفاده از تاکسی سرویس

  • قیمت مناسب. کرایه تاکسی بسیار مناسب است.
  • سرویس تمام وقت. از آنجایی که خدمات تاکسی به صورت 24 ساعته در دسترس است، می توانید در هر زمان یا در مواقع اضطراری حمل و نقل از تاکسی استفاده نمایید..
  • دسترسی آسان
  • راحتی
  • رانندگان حرفه ای

برای استفاده از تاکسی های دربستی میان شهری، راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید دربستی میان شهری را در خیابان ها در کنار تاکسی های عمومی دیگر بیابید. از راه های دیگر دربستی میان شهری تماس تلفنی با آژانس ها می باشد. تاکسی های بین شهری در بسیاری از مکان هایی که تاکسی ها قرار دارند به آسانی پیدا می شوند اما برای راحتی بیشتر مسافران و به موقع رسیدن آن ها بهتر است تاکسی دربستی میان شهری به صورت آنلاین رزرو شود.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

منبع: https://airport-taxivip.com/ 

 





:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از تاکسی سرویس , تاکسی فرودگاهی , تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد , تیم ترانسفور تاکسی فرودگاهی , تاکسی بین شهری , ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: